Belföldi csomagszállítás
Futárszolgálataink által nyújtott szolgáltatásaink:
- Háztól-házig történő szállítás a hét minden napján
- Kiszállítás, csomagfelvétel és ügyfélszolgálat 8-18 óráig
- Zárt rendszerű, saját fejlesztésű vonalkódos csomagazonosítás
- Interneten keresztüli csomagcímke nyomtatás - mely megkönnyíti és lerövidíti adminisztrációs feladatokat
- Megbízható csomagkezelés
- Automatikus értékbiztosítás
- Ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet, címnyomozás
- Ügyfélszolgálat
Szállítási folyamat
- Csomagok elszállítására vonatkozó megbízás berögzítése a futárszolgálatok webfelületén keresztül
- Csomagok elszállítása Megbízónktól, vagy az általa megadott címről napi, heti vagy igény szerinti egyéb rendszerességgel
- Csomagok szortírozása, szükség szerinti csomagolása (külön megbízás alapján), a futárcégek központi raktárában
- A kapott adatok kezelése, kiszállítás előkészítése, átvételi elismervények nyomtatása
- Csomagok házhozszállítása az átvételt követő napon illetve a kért szállítási határidő szerint
- A kiszállítás sikerességét a csomag átvevője minden esetben aláírásával tanúsítja, az adatok feldolgozása után az átvételi elismervényt igény szerint továbbítjuk Megbízónknak vagy megőrizzük azt.
- Amennyiben az elso kiszállítási kísérlet sikertelen volt, a szállító a megadott címen az ügyfél nevére szóló értesítőlevelet hagy, melyen szerepel a feladó neve, a szállítási kísérlet dátuma, ügyfélszolgálat és a szállító elérhetőségei.
- Sikertelen kézbesítés esetén minden esetben még kétszer kíséreljük meg a kiszállítást
- Ha a kiszállítás a háromszori próbálkozás ellenére is sikertelen, az áru szállítását Megbízónk által meghatározott ideig felfüggesztjük, és egy későbbi időpontban próbáljuk meg újra. Amennyiben a kiszállítás így is sikertelen, a csomag visszáruként kerül elszámolásra
- Utánvét esetén, a csomag átadásával egyidőben a futárok beszedik a címzettől a meghatározott utánvét értéket. Ezt követően a futárszolgálat átutalja az utánvét értékét a Megbízó által megadott bankszámlára.
Garancia
- A futárszolgálatok a Megbízóktól átvett csomagokért a raktározás és kiszállítás ideje alatt a mindenkori ÁSZF-ben illetve az egyedi szerzodésekben foglaltak szerint vállalják a garanciát.
Raktározás
- A futárszolgálatok saját raktárkapacitása lehetové teszi különbözo típusú és fajtájú áruk, csomagok megfelelo tárolását, teljes köru kezelését.
Visszáru
- Amennyiben a címzett személyesen vagy telefonon lemondja a csomagot, vagy megtagadja annak átvételét, illetve ha háromszori kiszállítási kísérletünkre sem reagál, a csomagot visszáruként kezeljük. Az így keletkezett visszáru csomagokat a Megbízó felé történo legközelebbi elszámolás alkalmával visszaszállítatjuk a Megbízó raktárába.
Nemzetközi csomagszállítás
Szolgáltatásaink
- Csomagszállítás Európa szerte: gyorsan és biztonságosan több mint 36 országba
- Gyors szállítási idő: távolságtól függően 1-5 nap Európában
- Csomagja akár 520 € erejéig biztosított, de köthető magasabb értékű biztosítás is
- Online küldemény információ: szállítás nyomon követése az interneten
- 3 kézbesítési kísérlet
- Online kiszállítási igazolás (POD), amely tartalmazza a címzett adatait, valamint az átvevő személy aláírásá
Szállítási folyamat
- Csomagok elszállítására vonatkozó megbízás berögzítése a futárszolgálatok webfelületén keresztül
- Csomagok elszállítása Megbízónktól, vagy az általa megadott címről napi, heti vagy igény szerinti egyéb rendszerességgel
- Csomagok szortírozása, szükség szerinti csomagolása (külön megbízás alapján), a futárcégek központi raktárában
- A kapott adatok kezelése, kiszállítás előkészítése, átvételi elismervények nyomtatása
- Csomagok házhozszállítása a megadott átfutási időn belül (távolságtól függően 1-5 nap) illetve a kért szállítási határidő szerint
- A kiszállítás sikerességét a csomag átvevője minden esetben aláírásával tanúsítja, az adatok feldolgozása után az átvételi elismervényt igény szerint továbbítjuk Megbízónknak vagy megőrizzük azt.
- Amennyiben az elso kiszállítási kísérlet sikertelen volt, a szállító a megadott címen az ügyfél nevére szóló értesítőlevelet hagy, melyen szerepel a feladó neve, a szállítási kísérlet dátuma, ügyfélszolgálat és a szállító elérhetőségei.
- Sikertelen kézbesítés esetén minden esetben még kétszer kíséreljük meg a kiszállítást